Zalety outsourcingu obsługi LiveChat


W Oh My Chat! wiemy, jak ważne jest obustronne zadowolenie, dlatego mogą być Państwo spokojni o jakość świadczonych usług!

Dzięki współpracy z nami nie trzeba martwić się o pracowników, narzędzia do funkcjonowania czatu, jego wdrożenie czy też inne techniczne kwestie, które się z tym wiążą. Wszystkie kwestie związane z obsługą czatu są po naszej stronie, aby maksymalnie zminimalizować Państwa zaangażowanie w cały proces. Jedyne czego będziemy od Państwa potrzebować to wgranie skryptu komunikatora na stronę oraz udzielenie nam odpowiedzi na nasze pytania związane z Państwa firmą, aby nasz zespół mógł odpowiednio przygotować się do rozmów.


Nasz zespół podczas dwutygodniowego okresu wdrożeniowego dokładnie zapoznaje się z Państwa ofertą, dzięki czemu jest w stanie odpowiednio obsłużyć Klientów odwiedzających stronę.

Największe zalety

Doświadczony Konsultant ma realny wpływ na dalsze działania Klienta na stronie. Może zachęcić Klienta do zakupu, poinformować o możliwości przygotowania spersonalizowanej oferty. Konsultant na czacie podejmuje wszelkie działania konieczne, aby osiągnąć wyznaczony cel.

Jesteśmy tam, gdzie Klient najczęściej potrzebuje pomocy i na każdym etapie rozwiewamy jego wątpliwości oraz udzielamy odpowiedzi na pojawiające się pytania. Zachęcamy do złożenia zamówienia i towarzyszymy Klientowi przez cały proces aż do finalizacji zakupu.

Pozyskujemy od Klienta dane kontaktowe oraz poznajemy jego oczekiwania. Klienci dużo chętniej korzystają z usług firm, które starają się poznać potrzeby i wymagania Klienta, aby stworzyć dla niego w pełni spersonalizowaną ofertę.

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania, tym samym odciążając infolinię sklepu oraz minimalizując ilość e-maili z pytaniami.
Dzięki temu osoby w biurze mogą skupić się na innych ważnych rzeczach zamiast odbierania telefonów i odpisywania na maile.

Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, dzięki czemu Klienci pozostają w kontakcie z firmą nawet poza standardowymi godzinami otwarcia biura. Jest to bardzo doceniane przez Klientów aby móc w każdej chwili skorzystać z pomocy.

Każdorazowo wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Nie czekamy aż Klient sam zdecyduje się rozpocząć rozmowę na czacie - inicjujemy ją w odpowiednim momencie, by służyć Klientowi pomocą tam, gdzie jej potrzebuje.

Wiemy jak ważny jest czas, dlatego pierwszej odpowiedzi udzielamy w ekspresowym tempie - Klient oczekuje na naszą reakcję mniej niż minutę! W każdej rozmowie dbamy o to aby Klient nie został zostawiony sam sobie i cały czas podtrzymujemy rozmowę dopóki Klient sam nie napisze, że już nie potrzebuje pomocy.

Kładziemy nacisk na profesjonalną obsługę Klienta w każdym calu. Zależy nam, by Klient był zadowolony z rozmowy, co może przełożyć się na długofalowe relacje. Nieustannie podnosimy swoje kompetencje w zakresie obsługi Klienta, by oferować usługi na najwyższym poziomie.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Zależy nam, aby Klienci byli zadowoleni z obsługi i skorzystali z Państwa oferty. Nawet najlepszy bot nie zastąpi empatii i zrozumienia Klienta, które może zaoferować prawdziwa osoba. Konsultant to wartość, którą Klienci doceniają.


Pomożemy w obsłudze Państwa strony, niezależnie od branży. 
Aby poznać szczegóły oferty, należy skorzystać z poniższego formularza. 
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego, mailowego oraz poprzez czat!
Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów | Outsourcing obsługi czatów. Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów.