Oh My Chat!  to usługa, dzięki której nasz zespół konsultantów zajmie się profesjonalnym wsparciem procesów sprzedażowych na Państwa stronie internetowej.


Poprzez narzędzie czat pomagamy w zwiększeniu sprzedaży w sklepach oraz generujemy leady w przypadku pozostałych branż.

Czat w dzisiejszych czasach ma bardzo duże znaczenie, jeśli chodzi o sprzedaż na stronie niezależnie czy sprzedawane są produkty, czy też usługi.



Klienci, widząc, że na stronie jest obecny i co najważniejsze aktywny czat z konsultantem gotowym mu pomóc w każdej chwili bardziej zaufają danej stronie i będą spokojniejsi w przypadku zakupów czy skorzystania usług danej firmy.

Outsourcing obsługi czatów jest kierowany do każdej firmy, która posiada swoją stronę internetową.


Niezależnie od branży czat na stronie zawsze znajdzie swoje zastosowanie. Każda strona ma za zadanie przyciągnąć Klienta i zainteresować go oferowanymi produktami czy też usługami.

Doświadczony konsultant na czacie ma możliwość zainteresowania i skorzystania z oferty Klienta, który wszedł na stronę przypadkowo lub jest dopiero w trakcie przeglądania ofert.

Czat dla branży nieruchomości

Generowanie gorących leadów po dokładnej weryfikacji, jaką nieruchomość chciałby kupić Klient. 

Czat dla branży motoryzacyjnej

Generowanie gorących leadów po weryfikacji, jakim autem lub usługą jest zainteresowany Klient.

Czat dla branży edukacyjnej

Generowanie gorących leadów po weryfikacji, jakim kursem/szkoleniem jest zainteresowana osoba wchodząca na stronę. 

Czat w sklepie internetowym

Pomoc w składaniu zamówień - zwiększenie sprzedaży. Odciążenie pozostałych kanałów komunikacji z Klientem.

Czat w branży medycznej

Odciążenie innych kanałów komunikacji z pacjentem poprzez zbieranie leadów na czacie. Nie udzielamy porad medycznych.

Inna branża

Obsłużymy Klientów odwiedzających stronę internetową niezależne od tego czym zajmuje się Państwa firma! 

Niezobowiązująca prezentacja dla Państwa branży.
Jeśli chcą się Państwo zapoznać z informacjami, jak działamy, prosimy podać adres e-mail, a prześlemy niezobowiązującą prezentację, która pokaże, jak możemy pomóc na Pani/Pana stronie.

Zwiększenie sprzedaży

Jesteśmy tam, gdzie Klient najczęściej potrzebuje pomocy i na każdym etapie rozwiewamy jego wątpliwości oraz udzielamy odpowiedzi na pojawiające się pytania.
Zachęcamy do złożenia zamówienia i towarzyszymy Klientowi przez cały proces aż do finalizacji zakupu.

Generowanie leadów

Pozyskujemy od Klienta dane kontaktowe oraz poznajemy jego oczekiwania.
Klienci dużo chętniej korzystają z usług firm, które starają się poznać potrzeby i wymagania Klienta, aby stworzyć dla niego w pełni spersonalizowaną ofertę.


Zwiększenie konwersji

Doświadczony Konsultant ma realny wpływ na dalsze działania Klienta na stronie. Może zachęcić Klienta do zakupu, poinformować o możliwości przygotowania spersonalizowanej oferty. Konsultant na czacie podejmuje wszelkie działania konieczne, aby osiągnąć wyznaczony cel.


Doskonale wiemy, jak ważne jest obustronne zadowolenie, dlatego mogą być Państwo spokojni o jakość świadczonych usług!

Dzięki współpracy z nami nie trzeba martwić się o pracowników, narzędzia do funkcjonowania czatu, jego wdrożenie czy też inne techniczne kwestie, które się z tym wiążą. Wszystkie kwestie związane z obsługą czatu są po naszej stronie, aby maksymalnie zminimalizować Państwa zaangażowanie w cały proces.

Jedyne czego będziemy od Państwa potrzebować to wgranie skryptu komunikatora na stronę oraz udzielenie nam odpowiedzi na nasze pytania związane z Państwa firmą, aby nasz zespół mógł odpowiednio przygotować się do rozmów.


Nasz zespół podczas dwutygodniowego okresu wdrożeniowego dokładnie zapoznaje się z Państwa ofertą, dzięki czemu jest w stanie odpowiednio obsłużyć Klientów odwiedzających stronę.

Doświadczony Konsultant ma realny wpływ na dalsze działania Klienta na stronie. Może zachęcić Klienta do zakupu, poinformować o możliwości przygotowania spersonalizowanej oferty. Konsultant na czacie podejmuje wszelkie działania konieczne, aby osiągnąć wyznaczony cel.


Jesteśmy tam, gdzie Klient najczęściej potrzebuje pomocy i na każdym etapie rozwiewamy jego wątpliwości oraz udzielamy odpowiedzi na pojawiające się pytania. Zachęcamy do złożenia zamówienia i towarzyszymy Klientowi przez cały proces aż do finalizacji zakupu.

Pozyskujemy od Klienta dane kontaktowe oraz poznajemy jego oczekiwania. Klienci dużo chętniej korzystają z usług firm, które starają się poznać potrzeby i wymagania Klienta, aby stworzyć dla niego w pełni spersonalizowaną ofertę.

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania, tym samym odciążając infolinię sklepu oraz minimalizując ilość e-maili z pytaniami.
Dzięki temu osoby w biurze mogą skupić się na innych ważnych rzeczach zamiast odbierania telefonów i odpisywania na maile.

Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, dzięki czemu Klienci pozostają w kontakcie z firmą nawet poza standardowymi godzinami otwarcia biura. Jest to bardzo doceniane przez Klientów aby móc w każdej chwili skorzystać z pomocy.


Każdorazowo wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Nie czekamy aż Klient sam zdecyduje się rozpocząć rozmowę na czacie - inicjujemy ją w odpowiednim momencie, by służyć Klientowi pomocą tam, gdzie jej potrzebuje.


Wiemy jak ważny jest czas, dlatego pierwszej odpowiedzi udzielamy w ekspresowym tempie - Klient oczekuje na naszą reakcję mniej niż minutę! W każdej rozmowie dbamy o to aby Klient nie został zostawiony sam sobie i cały czas podtrzymujemy rozmowę dopóki Klient sam nie napisze, że już nie potrzebuje pomocy.


Kładziemy nacisk na profesjonalną obsługę Klienta w każdym calu. Zależy nam, by Klient był zadowolony z rozmowy, co może przełożyć się na długofalowe relacje. Nieustannie podnosimy swoje kompetencje w zakresie obsługi Klienta, by oferować usługi na najwyższym poziomie.

Każdego Klienta traktujemy indywidualnie. Zależy nam, aby Klienci byli zadowoleni z obsługi i skorzystali z Państwa oferty. Nawet najlepszy bot nie zastąpi empatii i zrozumienia Klienta, które może zaoferować prawdziwa osoba. Konsultant to wartość, którą Klienci doceniają.

Jeśli chcą się Państwo poznać więcej zalet, prosimy podać adres e-mail, a prześlemy niezobowiązującą prezentację, która pokaże, jak możemy pomóc na Pani/Pana stronie.

Podstawą dobrej współpracy jest indywidualne podejście do Klienta i wsłuchanie się w jego potrzeby.

Przygotowaliśmy kilka pakietów dostosowanych do potrzeb małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, dzięki czemu jesteśmy w stanie dobrać ofertę idealną do potrzeb Państwa firmy!

Oferta cenowa za obsługę czatu na stronie zawsze opiera się o liczbę sesji na stronie oraz cel stawiany naszemu zespołowi. Po zapoznaniu się ze statystykami szacujemy, ile rozmów może pojawić się miesięcznie. Po takim określeniu proponujemy zawsze trzy warianty pakietów, które zawierają różne ilości rozmów miesięcznie. W przypadku, gdy po rozpoczęciu współpracy okaże się, że wybrany pakiet jest za duży bądź za mały oczywiście istnieje możliwość jego zwiększenia lub zwiększenia.

Zanim rozpoczniemy obsługę czatów, przechodzimy przez okres wdrożenia. Przygotowujemy pytania, jakie nam się nasuwają, jeśli chodzi o Państwa ofertę i ustalamy podstawowe kwestie, w jaki sposób powinniśmy rozmawiać z Klientami. Taki czas wlicza się w standardowy abonament i nie jest dodatkowo płatny.


Koszta za obsługę w każdym przypadku jest niższa niż samodzielne obsługiwanie czata z ciągłym pokryciem od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00. W przypadku rozważania takiego rozwiązania samodzielnie trzeba liczyć się z kosztami za narzędzie czatu na stronę oraz z zatrudnieniem minimum trzech pracowników, aby mieć gwarancję pełnej obsługi Klienta.


Każda współpraca rozliczana jest na podstawie faktury VAT.

W zależności od branży podczas rozmów nastawiamy się między innymi na:
  • Pomoc w sprzedaży
  • Generowanie leadów
  • Odpowiadanie na pytania