Oferta outsourcingu obsługi LiveChat

Podstawą dobrej współpracy jest indywidualne podejście do Klienta i wsłuchanie się w jego potrzeby.

Przygotowaliśmy kilka pakietów dostosowanych do potrzeb małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, dzięki czemu jesteśmy w stanie dobrać ofertę idealną do potrzeb Państwa firmy!

W zależności od branży podczas rozmów nastawiamy się między innymi na:
  • pomoc w sprzedaży
  • generowanie leadów
  • odpowiadanie na pytania

Oferta cenowa za obsługę czatu na stronie zawsze opiera się o liczbę sesji na stronie oraz cel stawiany naszemu zespołowi. Po zapoznaniu się ze statystykami szacujemy, ile rozmów może pojawić się miesięcznie.  Po takim określeniu proponujemy zawsze trzy warianty pakietów, które zawierają różne ilości rozmów miesięcznie. W przypadku, gdy po rozpoczęciu współpracy okaże się, że wybrany pakiet jest za duży bądź za mały oczywiście istnieje możliwość jego zwiększenia lub zwiększenia.

Zanim rozpoczniemy obsługę czatów, przechodzimy przez okres wdrożenia. Przygotowujemy pytania, jakie nam się nasuwają, jeśli chodzi o Państwa ofertę i ustalamy podstawowe kwestie, w jaki sposób powinniśmy rozmawiać z Klientami. Taki czas wlicza się w standardowy abonament i nie jest dodatkowo płatny.


Koszta za obsługę w każdym przypadku jest niższa niż samodzielne obsługiwanie czata z ciągłym pokryciem od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00. W przypadku rozważania takiego rozwiązania samodzielnie trzeba liczyć się z kosztami za narzędzie czatu na stronę oraz z zatrudnieniem minimum trzech pracowników, aby mieć gwarancję pełnej obsługi Klienta.


Każda współpraca rozliczana jest na podstawie faktury VAT.
Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów | Outsourcing obsługi czatów. Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów | Outsourcing obsługi czatów.