Czat dla branży medycznej

Czat na stronie branży medycznej ma za zadanie głównie odciążyć kanał komunikacji telefonicznej poprzez zbieranie leadów na czacie.

Telefony w centrach medycznych są zazwyczaj bardzo oblężone, co sprawia, że Pacjenci bardzo się niecierpliwią, co wpływa na ich ogólną ocenę placówki.
Czat na stronie przychodni da Klientowi poczucie profesjonalizmu oraz zdecydowanie sprawi, że zapisanie się do lekarza nie będzie już dla niego stresującą i nieprzyjemną kwestią oraz nie zabierze mu jego czasu, w którym musiałby oczekiwać na swoją kolej połączenia.

Czat w branży medycznej, bardzo sprawdza się szczególnie teraz w okresie panującej sytuacji w kraju w związku z Koronawirusem.

 Aktualnie telefony w placówkach medycznych są bardzo obciążone, co widać w wielu opiniach Pacjentów wyrażanych np. na portalach społecznościowych.
W przypadku gdy na stronie placówki jest umieszczony czat, Pacjent ma możliwość zdecydowanie szybciej i bardziej komfortowo dla siebie skontaktować się w swojej sprawie.

Co ważne - pod żadnym pozorem nigdy nie wchodzimy z Klientem w rozmowy na tematy medyczne i nie udzielamy porad. Naszym zadaniem jest pełnienie funkcji "Wirtualnej rejestracji".

 Jak dokładnie działamy w przypadku branży medycznej

W momencie, gdy Pacjent wchodzi na stronę placówki medycznej, na której umieszczony jest czat, pojawia mu się w odpowiednim czasie zaproszenie do rozmowy, które dopasowywane jest treścią do podstrony, na której przebywa Pacjent. Gdy odpowie on na to zaproszenie, nasz konsultant na czacie pozyskuje od niego informacje, z lekarzem jakiej specjalizacji chciałby się skonsultować. Następnie pobieramy od Pacjenta dane kontaktowe oraz informujemy, że odpowiednia osoba skontaktuje się z nim zwrotnie. Po zakończonej rozmowie przesyłamy do Państwa zgłoszenie zawierające dane kontaktowe od Pacjenta i informacje czego od Państwa oczekuje.

Zawsze podczas krótkiego wdrożenia wiedzowego przed rozpoczęciem obsługi czatów ustalamy podstawowe kwestie dotyczące działania Państwa placówki oraz to jakie informacje mamy pobierać od Pacjenta, oraz jaki czas zwrotny z Państwa strony komunikować podczas rozmów.

Dokładnie omawiamy to, czy powinniśmy dopytywać Pacjentów np. o ich objawy lub choroby towarzyszące, czy może jednak tylko dane kontaktowe, aby osoba oddzwaniająca pozyskała już taką informację.

Dla placówki medycznej taki czat daje bardzo duży komfort i możliwość oddzwaniania do Pacjentów w odpowiednim czasie gdy przykładowo w danej chwili nie ma innych osób, z którymi osoba z recepcji prowadzi rozmowę.


Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów | Outsourcing obsługi czatów. Oh My Chat! Wsparcie sprzedaży i generowanie leadów | Outsourcing obsługi czatów.