Wybór pojazdu i jego naprawa to zawsze ważna decyzja dla każdej osoby. 

W trakcie poszukiwań Klienci przeglądają wiele ofert w celu porównania i wybrania najkorzystniejszej.  W takim przypadku bardzo ważne jest, aby jak najszybciej wejść w relacje z Klientem i podejść do niego indywidualnie już w momencie odwiedzenia przez niego strony internetowej.

Czat ma za zadanie dopytać o potrzeby i wymagania Klienta,
a następnie przekazanie takich informacji do Salonu/Serwisu wraz
z danymi do kontaktu zwrotnego w celu przedstawienia oferty.


Warto też podkreślić, że momencie, gdy Klient ma za sobą już rozmowę przez czat na stronie, czuje się też bardziej zobowiązany do dalszych rozmów i skorzystanie z oferty firmy gdzie taka rozmowa się odbyła, niż w innej, gdzie do takiego wstępnego kontaktu jeszcze nie doszło.

Istnieje wiele możliwości do generowania leadów, ale nie zawsze oznacza to, że będą to leady wartościowe.

Żaden, nawet najlepszy formularz nie zastąpi żywego człowieka, który wejdzie w rozmowę z Klientem, pozyska od niego dane i pozna jego oczekiwania.

Jeśli leady generowane na Państwa stronie nie przynoszą dobrych rezultatów, zapraszamy do kontaktu aby przekonać się, jak możemy w tym pomóc.