Koronawirus a prowadzenie biznesu. Jak zwiększyć sprzedaż w tym ciężkim czasie?

Ostatni czas jest bardzo ciężki dla biznesu prowadzonego stacjonarnie. Większość firm została zmuszona do zamknięcia swoich miejsc pracy lub zostało to zrobione z myślą o bezpieczeństwie swoim oraz własnych Klientów.

Aktualny czas należy bardzo dobrze wykorzystać i przemyśleć, w jaki sposób zorganizować pracę firmy, aby nie odczuć przykrych skutków całej sytuacji. Obecnie warto nastawić się na promowanie swojej firmy i nawiązywanie kontaktów z Klientami przez internet.

Prowadząc własną stronę internetową bardzo ważne jest aby zadbać o każdego Klienta który ją odwiedza i nie zostawiać go samemu sobie.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie za pomocą czata na stronie?

Nie zależnie od branży i specyfikacji danego sklepu, czat na stronie jest w stanie pomóc, aby wygenerować wyższe ilości sprzedaży. Aktualnie, gdy sklepy stacjonarne w większości są zamknięte to właśnie sklepy internetowe są miejscem gdzie Klienci spędzają swój czas w poszukiwaniu nowych produktów. Czat ma za zadanie w takim przypadku nawiązać kontakt z Klientem, dzięki któremu szanse, że zamówi produkt właśnie w tym sklepie są o wiele wyższe niż bez wsparcia czatu online.

Więcej na temat generowania sprzedaży za pomocą czata można przeczytać w naszym wpisie na stronie  https://wirtualne-wsparcie.pl/blog/jak-zwiększyć-sprzedaż-w-sklepie-internetowym   

Jak generować leady za pomocą czata w branży usługowej?

Nie tylko w sklepach aktualnie czat sprawdza się bardzo dobrze. W każdej firmie, która proponuje swoim Klientom usługi, również jest bardzo wskazany. Klienci, nawet jeśli w danej chwili nie mają możliwości spotkania się osobiście z firmą i skorzystania z oferowanych usług to i tak cały czas przeglądają internet poszukując najlepszych propozycji i najkorzystniejszych ofert dla siebie na przyszłość. Dzięki umieszczeniu czata na stronie istnieje możliwość wejścia w dialog z Klientem i dokładnego zapoznania się z jego oczekiwaniami oraz pozyskaniem od niego danych kontaktowych. Takie działania pozwalają na "złapanie" tego Klienta, ponieważ w momencie, gdy już rozmawiał nawet przez czat wstępnie na temat oferty będzie on czuł się bardziej zobowiązany do skorzystania z usług danej firmy niż z innej z którą nie miał jeszcze żadnego kontaktu.

Szczegółowe informacje na temat generowania leadów można znaleźć na stronie   https://wirtualne-wsparcie.pl/blog/jak-generować-wartościowe-leady

Outsourcing obsługi czatu doskonale sprawdza się w poprawieniu wyników firmy

Dzięki outsourcingowi obsługi czatu można znacznie podnieść wyniki, jakie zostaną wygenerowane na stronie internetowej. Oh My Chat! ma duże doświadczenie w obsłudze Klientów z wielu branż i żadna nie stanowi dla nas wyzwania. Przed rozpoczęciem obsługi rozmów, zawsze przeprowadzamy drobiazgowe wdrożenie wiedzowe, podczas którego zapoznajemy się z ofertą i polityką firmy, aby każda rozmowa była odpowiednio przeprowadzona.

Aby poznać największe zalety, zapraszamy do zapoznania się ze stroną  https://wirtualne-wsparcie.pl/zalety  lub do kontaktu mailowego bądź telefonicznego, abyśmy mogli wyjaśnić jak możemy pomóc w przypadku konkretnej strony.